Wanneer u per telefoon betaalt en de toegangscode geactiveerd hebt krijgt u toegang tot de website. De verbinding wordt verbroken zodra u de telefoonverbinding verbreekt. Ook kan het voorkomen dat de verbinding automatisch verbroken wordt na een bepaalde wettelijk vastgestelde termijn. Deze kan per land verschillen en is voor België 10 minuten en voor Nederland 3 uur. Wilt u langer toegang tot de website dan kan u een nieuwe betaalde verbinding opzetten of gebruik maken van een account, zodat u ongestoord kan verder kijken zonder onderbrekingen.
Ons betaalplatform ondersteund meer dan 15 verschillende landen, waar u met uw telefoon kan betalen. Indien u zich in een ander land bevind, kunt u gebruik maken van een account.
Er zijn vele voordelen van een account, zoals een neutrale melding op uw afschrijving, veilig betalen via uw eigen bank of creditcard, scherpe tarieven met toegang vanaf 0,70 euro, sparen voor kortingen en deelname aan gratis credits en acties.
Wilt u een account aanmaken dan klikt u de link "Ik wil een account aanmaken" en geeft u daarin uw e-mailadres en wachtwoord op. U zult dan gelijk een e-mail van ons ontvangen met een bevestigingslink zodat u na activatie gelijk gebruik kan maken van uw account.
Om uw saldo op te laden logt u eerst in op uw account. Vervolgens kiest u een voor u vertrouwde betaalmethode om credits aan te schaffen die u toegang geven tot alle websites binnen ons systeem.
Op de betaalpagina staat onder het formulier waar u kunt inloggen op uw account een link met de tekst "wachtwoord vergeten". Als u dan uw e-mailadres opgeeft waarmee u zich heeft aangemeld, wordt er direct een e-mail met een nieuw wachtwoord verzonden. Mocht u het e-mailadres waarmee u zich heeft aangemeld niet meer in gebruik zijn of weet u deze echt niet meer, dan kunt u gerust een nieuw account aanmaken en daarvan gebruik maken.
Ja uw saldo hoeft u niet in één keer op te maken en is zelfs onbeperkt houdbaar.